piatok 5. septembra 2008

Mesiac v novom


Dnes som sa rozhodol napisat trochu konkretnejsie a nechat "hlboke myslienky" bokom. Pokusim sa zbilancovat moj prvy mesiac v novej praci.

Mozno viete a mozno nie, ale od 1.augusta 2009 som zamestnancom firmy PMR (www.pmrcorporate.com). Tato zmena priniesla celkom sviezy vanok do mojho pracovneho zivota, kedy som uz stratil motivaciu a nevedel si predstavit buducnost v tabakovom gigante Philip Morris. Ku aplikovaniu na novu pracu som sa dostal na odporucanie kamosky a po prejdeni 3-fazoveho vyberoveho procesu som tu.
Firma PMR vznikla v roku 1995. Povodny nazov Polish market review (v slovenskom zmysle Pohľad na Poľský trh) sa rychlo zmenil na skratku PMR ku ktorej sa pridalo slovicko corporate. Pod znackou PMR corporate dnes najdete tri oddelenia firmy zamerane na publikacie (o roznych odvetviach trhu), vyskum trhu a oddelenie kde pracujem ja, cize consulting, resp. poradenstvo.
Cely nazov mojej pozicie znie celkom vyznamne: "Management consultant for Czech and Slovak market". S manazmentom zatial este spolocne nic nemam, to by bol privelky skok, ale trhami nasich bratskych republik sa zaoberam. Prvy mesiac som stravil skutocne informacnym sokom, kedy som surfoval po svete internetu viac ako kedykolvek predtym.

Co som teda zatial spravil:
  • pomohol skumat sucasny stav legislativnych podmienok trhu "volnopredajnych liekov v Ceskej republike", cize liekov dostupnych mimo lekarni.
  • dal dokopy kratky clanok na temu Automobilovy priemysel na Slovensku pod nazvom: "Ako sa mala krajina stala lidrom"
  • dal dokopy kratky clanok na temu Euro na Slovensku.
  • spravil Vseobecny opis Ceskej a Slovenskej republiky, ktory bude uzivany pri projektoch suvisiacich s tymito krajinami. Opis obsahuje zmienku o geografii, demografii, infrastrukture, politickom prostredi, ekonomickom prostredi a podmienkach na podnikanie
Momentalne sa chystam pisat o Ceskom automobilovom priemysle, ale zaroven mam este za ulohu zistit podmienky a sposoby liecenia Parkinsonovej choroby v Cechach, co je celkom vyzva kedze sa jedna o dost citlivu temu. V kazdom pripade kvoli vyzvam som prisiel do tejto, dynamickej firmy, a zatial som spokojny. Tesim sa aj na chvilu kedy zacnem blizsie pracovat nad projektami. V kazdom pripade je vo mne pocit, ze sa tu niecomu praktickemu pre zivot ucim, co je len dobre.

Zatial tolko o mojom prvom mesiaci v novej praci. Budem sa snazit Vas aj nadalej informovat o tejto stranke mojho zivota. Opatrujte sa mi.

1 komentár:

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.