streda 18. júna 2008

Čo nového u Aleša?


Aleš mení prácu
  • po dlhých týždňoch strávených v tabakovom priemysle v pre mňa úplne extremálnej a nehodiacej sa pozícii účtovníka sa zajtra smelo chystám zložiť výpoveď a prejsť do oblasti Consultingu pod firmu PMR corporate. Verím, že to nebude z kaluže do blata :)
Alešovi ukradli bicykel
  • zamknutý vo vlastnom vchode pod schodami. Stalo sa tak vo chvíli, keď som sa cítil šťastný a uvedomoval si, že svet je na bicykli krajší. Zlodej ma zároveň poslal späť do Krakovských električiek. Vyhlasujem týmto zbierku na môj nový bicykel
Aleš bol behať
  • napriek skutočnosti, že som vždy trpel pri vytrvalostných behoch na všetkých školách, ktoré som doteraz absolvoval. Krakovský Interrun na 5 km ma zlákal a dokonca som ho aj celý zabehol. Odvtedy som si zlepšil svoje osobné maximum už na 7 km.
Aleš sa potešil návšteve
  • keď do Krakova zavítala na svoj vôbec prvý koncert mimo Starej Ľubovne skupina Millas Groove (www.millasgroove.com). Svojim vystúpením v Krakovskom klube Lokátor potešila všetkých. Odporúčam popočúvať.
Alešova dievčina lieta kade tade...
  • ...ale hlavne na Ukrajinu, keďže spoločnosť pre ktorú Anja pracuje, Centralwings, má dohodu na chartrové lety s ruským Aeroflotom. Anju z toho lietania už aj hlava rozbolela a z neustále sa meniacej klímy sa jej hlas na chvíľu zmenil na mužský. To sa Vám teda dosť zvláštne počúvalo.
Aleš mal prvú nehodu v električke
  • keď si to jej vodič vrazil do policajného auta stojaceho na prechode cez koľaje. Nič vážne sa nestalo, až na to, že som mal malú prechádzku do práce. Policajti podľa neoverených informácii prišli v ten ďeň v Krakove ešte o jedno auto.
Aleš vo voľnom čase športuje
  • aj keď práve teraz sedí na zadku. Inak hrá aspoň raz do týždňa tenis, pláva, chodí po horách, časom behá a do nedávna aj bicykloval. V zdravom tele dúfam zdravý duch :)

Žiadne komentáre: